Device not registered broadvoice phone on Clear network

I had an issue on my broadvoice phone using Clear network; It is causing the phone to say “device not registered” instead of the dial tone. The Broadvoice tech support had me logon to the grandstream router via web interface (192.168.2.1) and on the basic settings tab enter the dns 146.135.0.6 (broadvoice dns). Then click on “update”; Finally click on reboot on the bottom of the screen. The dial tone magically appeared and Iwas able to make phone calls; The reason is that Clear DNS is not working so by entering the DNS of broadvoice the packets could be send to the correct destination

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: